2011. május 8.

Bailey's házilag - mint az eredeti!


Sajnos csak megnyaltam a végeredményt, mert várandósan nem kéne inni... Isteni finom, mint az eredeti! Sokféle Bailey's receptet kipróbáltam már, de ez viszi a pálmát. Valószínűleg azért, mert nem sajnáltam a minőségi alapanyagokat, mint pl az ír whiskyt. A rumot, konyakot felejtsük el, az igazi Bailey's is whisky alapú!

Mivel múltkor sikerült töménytelen mennyiségű karamell krémet gyártanom, nem akartam, hogy kárba vesszen, így jött az ötlet. A recept saját szerzemény:) Jól jártak a nők a családban, na meg a férjem, mert a 7 dl whiskyből csak 4 dl kellett a likőrhöz. Lakásfelújítás van, de amint megtalálom a kis pohárkáimat, ígérem, fotózni fogok.

Hozzávalók:

  • 5 dl habtejszín
  • 3 tubus sűrített tejből készült karamell krém - dulce de leche (receptet itt találod)
  • 4 dl ír whisky
  • 1 dl kávé

A karamell krémhez hozzákeverjük a tejszínt, majd a kihűlt kávét és végül a whiskyt. Hűtőben tároljuk, jégkockával kínáljuk.

Ha nincs sűrített tejünk, 1 liter tejből is készíthetünk karamell krémet, a receptet itt találod. Ma láttam az ALDI-ban üveges cukrozatlan 500 ml-es sűrített tejet, a tejszínes fagyihoz ezt fogom kipróbálni!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

© 2009 RE-FORM ÉLETMÓD. Powered by Blogger
Design by eJoee BlogsTricks