2011. augusztus 14.

Chips házilag (RF, U2)

Még nem találkoztam olyan gyerekkel, aki ne szeretné a chipset. Ez a házi chips 100% burgonyából készül, ízfokozómentesen, minimális olajjal, így bátran adhatjuk gyermekeinknek, a siker garantált! Ez az adag magamnak készült reggel...



Az ötlet innen jött, hogy sütőben készítsem el:  Héjában sült burgonya

Hozzávalók:

  • 1 db héjas egész burgonya
  • fűszerek tetszés szerint
  • olíva olaj

Ugyanúgy jártam el, a héjas krumplit megmostam, megtörölgettem majd legyalultam. A szeleteket bedobtam egy zacsiba, icipici olívaolajat tettem hozzá és őrölt chilit + fokhagymasót majd alaposan összeráztam. Sütőpapírra egyenként egymás mellé helyeztem, 200 fok hőlégkeverésen 10 perc alatt ropogósra sült.

Jótanács: ne fedjék egymást a burgonya szeletek, akkor nem lesz az egész ropogós. Figyeljünk oda, nehogy túlsüljön, mert akkor kesernyés lesz, akkor jó, ha épp barnulni kezd és ropog már. Fűszerezés nélkül is elkészíthetjük, utólag sózva pl.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

© 2009 RE-FORM ÉLETMÓD. Powered by Blogger
Design by eJoee BlogsTricks