2011. augusztus 6.

Lecsó (U1)

Nem volt időm leszedni a paradicsomokat a kertben, aztán kicsit túlértek...így lett a mai vacsora lecsó. Mivel a gyerekek nem szeretik, kicsit csípősre csináltam és csak 2 adagot. Lemértem grammra is a mennyiségeket, a paprika 550 g, a paradicsom 400 g, a hagyma 200 g.





Hozzávalók:

  • 6 db paprika
  • 4 db közepes méretű paradicsom
  • 1/2 db erős paprika
  • 2 db nagyobb hagyma
  • 5 dkg kockázott húsos szalonna

A hagymát és a paradicsomot felkockázzuk, a paprikát karikákra vágjuk. A szalonnát saját zsírjában üvegesre sütjük, majd hozzáadjuk a hagymát, pár percig fonnyasztjuk. Ezután hozzáadjuk a paprikát, amikor félpuha, a paradicsomot is. Ízlés szerint sózzuk, én nem tettem hozzá, mert a szalonna nagyon kellemes ízt adott neki. 

Köretnek rizst, tarhonyát, bulgurt, gerslit ajánlanék, habár én csak simán ettem, a férjem meg kenyérrel:) Ez a mennyiség  (2 adag) 480 kcal, szénhidrát tartalma pedig 65 g.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

© 2009 RE-FORM ÉLETMÓD. Powered by Blogger
Design by eJoee BlogsTricks