2011. április 9.

Epres palacsinta (RF, U1)

Hozzávalók:

  • 40 dkg Re-Form liszt (tk tönkölybúza liszt, zabliszt, szénhidrátszegény liszt keveréke)
  • csipet só
  • 2 kk gyümölcscukor
  • 1/2 csomag sütőpor
  • szénsavas ásványvíz
  • olívaolaj

Eperdzsem:

  • 50 dkg eper
  • 3:1-ben zselésítő
  • 10 dkg gyümölcscukor
  • 2,5 dl víz
  • pici citromlé
A palacsintatészta hozzávalóit kikeverjük, kevés ideig állni hagyjuk, majd a szokásos módon kisütjük. Pici olívaolajat tettem a tésztába is, meg az első palacsinta alá.

A Lidl-ben akciós volt az eper (319 Ft/ 50 dkg), vettem 3 dobozzal. Az egyiket feláldoztam diétás eperdzsemnek:) Karikákra vágtam, pici citromlével meglocsoltam, hozzáadtam 2,5 dl vizet és a zselésítőt. Forrás után fruktózzal kevertem és még rotyogott 5 percig. Miután kihűlt, töltöttem a palacsintákat.

Mennyei és büntetlenül ehetjük!




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

© 2009 RE-FORM ÉLETMÓD. Powered by Blogger
Design by eJoee BlogsTricks